PROFI GO 2017 – turistický produkt
5. ročník celorepublikové soutěže
Soutěž o nejlepší turistický produkt k podpoře cestovního ruchu v daném regionu je součástí doprovodného programu Mezinárodního veletrhu cestovního ruchu GO 2017. Organizuje ji společnost EfektMediA ve spolupráci s akciovou společností Veletrhy Brno a Asociací cestovních kanceláří České republiky.
Soutěž je určena pro tříčlenné týmy složené ze studentů škol se zaměřením na cestovní ruch. Z každé školy se může zúčastnit jeden tříčlenný tým.
Studenti mají za úkol zpracovat „turistický produkt“ v podobě „produktového balíčku“ podle stanovených kritérií. Soutěžní práce je hodnocena porotou, která je složená z odborníků z oblasti cestovního ruchu. Součástí celkového hodnocení je i ústní prezentace práce.
Naši studenti třetího ročníku vyšší odborné školy mezinárodního obchodu se zaměřením na cestovní ruchu ve složení Zuzana Turková, Anežka Sejkorová a Jakub Dokulil zde soutěžili s turistickým produktem ,,Netradiční teambuilding v srdci Jizerských hor“. Jak už sám název napovídá, práce je zaměřena na stmelování firemního kolektivu. Zájezd je lokalizován do Jizerských hor, neboť tato oblast je velmi lákavá pro potenciální klienty a to nejen díky krásné přírodě, ale i díky rozmanitému množství aktivit, které Jizerky nabízejí.
Naši studenti zde obsadili krásné 4. místo a získali cenu Asociace cestovních kanceláří České republiky za nejlepší prezentaci. Jde o vynikající úspěch. Studentům gratulujeme k úspěchu.
Dana Havlíčková
sekce cestovního ruchu